Prao på slemdagis.

Sådärjah!
Har just kommit hem från min första praodag på hunddagiset.
Dom borde döpa om hunddagis till slemdagis eller nåt åt det hållet istället, för det var helt galet hur slibbig man blev på händerna av labradorerna, hela tiden skulle dom slicka och smånafsa på en.
Men dom ville ju bara väl, så strunt samma ;d
Annars så har det bara varit kul. Vi var ute i två timmar och gick, och sen var vi även i den stora rastgården och lät alla hundar leka.
Annars så var vi bara inne och mös med hundarna. Super mysigt :3.

Men nu ska jag halvsova framför tvn. Sjukt trött helt enkelt.

puss&kramskumbanan
Lovisa.

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha selemdagis. Nja jag upplevde inte specielt mycket slem. men HÅR! i masssor! x)

2009-03-09 @ 18:47:34
Postat av: Lovisa

haha hår ? xD

Hundarna här hårar nada, förutom Sigge dårå :d

2009-03-10 @ 17:05:05
Postat av: Anonym

haha en hund, Titti, hårar som FAN! haha man är typ helt täckt av vitt hår efter man varit med henne. haha det var så gulligt en svart hund i samma rum som henne var helt täckt av vitt hår från henne! :D(a)

2009-03-11 @ 20:00:24
Postat av: Ellen

by the way, det var jag som skrev kommentaren innan, men det fattade du nog ^^

2009-03-11 @ 20:01:22
Postat av: Anonym

hahahahha, aw va gulligt : D

2009-03-12 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0