Who are you ?

Kollade just igenom min statistik. Och det visade sig att jag har typ 69 läsare per dag, det är fan imponerande för att vara Lovisa som skriver. Haha.
Meeen, trots det så är det skit få som kommenterar.
Jag vet nästan ingenting om er där ute ?
Så gör mig en tjänst, och skriv nån rad om er, tar bara nån minut, jag bits inte :3

Puss&kram
// Lovisa.
 


Bara jag som känner igen mig ? (;

Hahaha , bara för att min humor är skum  x)




Galenskaparna - Trögfattarföreningen   :d

Indränkt i hundlukt.

Uh.. hela jag luktar hund. Känns ju lite sådär småfräscht .. x)
Nej men idag har jag alltså varit förbi hunddagiset  som jag ska praoa på v. 11 & 12. 
Vi gick igenom nåt papper och sen gick vi runt och hälsade på alla söta hundar.
Alla hundarna var typ överlyckliga och alla skulle hälsa på samma gång, förutom en liten bitter tax som låg kvar i korgen och skällde , men den var söt ändå :)
Och så fanns det ett jätte sött, rosa rum där alla tikar var, och där blev man begravd av alla nyfikna hundar som skulle hälsa, hah :9

Aja, det hela var i allafall skit mysigt och längtar galet mycket till vecka elva :)

// Lovisa.

:d

Säger ba såhär till alla pluggtrötta; Keep pluggandet up , det lönar sig!
Cause... jag fick just MVG på kemiprovet, haha :d   *stolt*


Men ska inte skryta i hela inlägget, det blir ju smått tråkigt att läsa, and who likes that?

Idag har inget speciellt hänt.
En vanlig död dag i skolan.
Hade innefotboll på idrotten idag. Och jag, Ellen & Tanja blev lite smått utklassade av Lotta (fotbollsproffset) och Ellinor(som är galet agressiv när hon ska ha bollen xd ) 
Men ärligt talat så var det bara några poängs skillnad, sådeså.

Usch.. imorgon är det idrott som första lektionen. Hatar det. Det förstör verkligen hela dan. Det är nånting med luften i idrottsalen som får en att känna sig äcklig hela dan. Även om man duschar. Och så går vi till fyra på eftermiddagen. Skit irriterande. Vi borde klaga på det här.. who's with me ?

// Lovisa.

Gammal men fin.





                     Lifehouse - You and Me.

// Lovisa.

Dammtussarnas återkomst.

Var på gården den här kvällen. Allting började seriöst och mysigt med Amanda, Ellen och mig, men sen kom den där Martin och gjorde så att allting spårade ut. Är jag förvånad? nej.
Vi var mest i tjejrummet den kvällen. Hade ingen lust att vara speciellt social med resten av dom på gården ikväll. Men däremot så var ju såklart den mest sötaste killen där. Han borde börja fatta att jag menar honom när jag säger såhär. Börjar tyvärr bli mer och mer odiskret. Pekar och viskar. usch på mig. Men typ alla gillar ju honom. Eller i allafall minst en tjej som jag vet säkert. Och vad har jag som inte hon har?  NADA.
Strunt samma, det här löser ingenting, jag överlever =)
Och nu är jag totalt utskämd när han läser det här. hahaha. Och ändå så publiceras det. Galet.

jaja, hoppas ni alla har haft en supermysig kväll. Det har i allafall jag.

puss&kram
// Lollovisa.


My conscience lays beside me

The boy is sold for the girl. The girl is sold for the boy. The boy is perfect. The girl is pretty. The boy likes the girl. The girl likes the boy. Everything should me perfect, if I were the girl.  

More truth in this;  
She like him.
He doesn't know a shit.


bla bla bla bla bla. de suger. han gillar henne. i know. hon vann. typ.


Spanish is just an other word for suicide.

Spanska är rena självmordet. Det är likadant som att hämta en pistol och skjuta sig själv. Jag dör snart, orkar inte med alla glosorna som ligger uppdukade på skrivbordet. Läser om glosorna om och om igen, men inget vill fastna. Det ramlar av min hjärna som om att nån riktigt tung person skulle klättra på en såpad vägg. Mitt spanskaschema ser hånande på mig. Proppat med uppgifter.
- Mohaha Lovisa, titta så mycket läxor som väntar på dig. Allt detta ska du göra tills imorrn. Och glöm inte all text som du ska översätta, och ingen paus förrän sportlovet, säger det och skrattar elakt.

Nej, nu låter det här skumt, jag kanske överdriver lite smått, men kul kan man inte kalla det x)

Idag hade jag ett helvete. Eller ja, ett hårhelvete. En galet dålig hårdag. Allt var kaos, enligt mig i alla fall. Fåfäng? I know.
Så alla ni som såg mig idag, förlåt om jag förstört era ögon. Det ska bättras, jag lovar =)

Men ska fortsätta plugga spanska, tills hjärnan bokstavligen luktar bränt :9

Puss&kram
// Lollovisa.

Under the ground.

Japp. Då är man officiellt inte ägare av nåt rum som finns på jordens övre lager. Nej nu bor man en meter nedåt, alltså i källarn. Eller ja, nu får ni kanske uppfattningen av att jag bor i nåt mörkt rum i nåt hörn, med råttor som springer i väggarna, haha. Då har ni helt fel. Rummet ligger i källarn, men är ändå galet ljust, stort och allmänt mysigt.
Har typ köpt upp alla inredningsbutikers lager. Dom butikerna har varit mitt andra hem. Hade galet mycket pengar att spendera på allt som ett rum kan tänkas behöva. Så ska bara resa upp allt i rummet, trixa och fixa.. och sen .. inviiiiiig.


Keep the kommentarer up !

// Lollovisa.

Now when you have left.

Sorry för dålig uppdatering. Galet lat helt enkelt.
Har varit inne på bloggen varje dag men har inte tagit mig tiden att skriva ner nåt. Bara kollat om jag fått några nya kommentarer, vilken gjorde mig smått besviken när jag bara såg att en av er lämnat avtryck , nuuh x)  

Smått ny design på bloggen. Lite mer färgglatt i bakgrunden. Fått kommentarer från förra året (haha) om att bloggen var alldelles för svartvit osv. Så bad tappra Denice att fixa lite färg och *swoomm* så har vi grön, skön bakgrund.
Mer färg ploppar upp lite här och var. Håll utkik =D

Så nu sitter man här framför datorn då. Mitt knä är galet skadat efter träningen. Ont som i helvete. Enligt Anton är det bara gnäll. Ingen riktig smärta egentligen. Skulle gärna vilja byta knä med honom så skulle vi få se hur mycket som är gnäll här. Sen när han sitter där och gnäller , så ska vi peka på honom och skratta. Mohahaha. Elaka Lovisa. Har varit skadad så här förra året också, flera gånger. Trodde verkligen att det var friskt igen. Men men , tydligen inte. Så nu får man vila det i en vecka igen, ladda upp sig och sen ut och bränna fett igen ! :d


Puss på er .

// Lollovisa.

RSS 2.0