Prao på slemdagis dag 2

Halli hallå :d
Sitter här vid datorn och fryser sönder just nu.
Var helt dyngsur när jag kom hem för nån timme sen, jag hade bland annat stått ute i rastgården med hundisarna idag, och snön hade läckt in i skorna och gjort dom iskalla. Sen så hjälpte det inte direkt att alla hundar hoppade upp i ens knä med snöindränkta tassar och blöta nosar och skulle ha mys.
Annars så var vi även på en promenix med hundarna, fick ha åtta stycken hundar att gå ut med idag, och imorgon blir det nog ännu fler. x)


Sen så måste jag bara säga en sak som gör mig så afhgtog irriterad och det är SL;s sega bussar som aldrig kan komma i tid så fort det är lite snö ute på vägarna. Fick springa som en galning till tåget efter att bussen kommit en kvart försent till stationen. >.<
Man fattar ju inte varför det alltid ska bli såhär, jag menar, Sverige har snö varje vinter minst sex gånger, så varför kan bussarna inte lära sig att anpassa sig bättre till snön, istället för att låta alla oss stressade nollåttor få skiten för det. himla stört alltså x.x

Keep it in mind!
// Lovisa.


 

Kommentarer
Postat av: Daniel : >

Mehehehe, bussarna här nere är likadana så : o

2009-03-13 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0