,


 Lite smådeprimerande video. Men fin låt. Det är huvudsaken.

   Slipknot - Snuff

Kommentarer
Postat av: putte

snuff e bra slipknot rules :P

2009-02-11 @ 21:26:22
Postat av: Lovisa.

oh yes ;d

2009-02-13 @ 15:24:39
Postat av: Spindeln

Förlåt att jag inte haft möjlighet att läsa och kommentera din fina blogg de två senaste veckorna :O Hoppas det inte gör något :)



Men ialf, kul att det gick bra på kemiprovet! Jag fick också MVG på kemiprovet jag hade rätt nyligen :D Måste bara säga att trögfattarföreningen är riktigt rolig xD Angående din hårfärg tycker jag du ska göra precis som du vill, jag är säker på att du är lika söt som både blond och brunett. En sista sak, kul att många läser din blogg, men dom är visst snåla på att kommentera :D Ha det så hörs vi :)

2009-02-13 @ 23:24:57
Postat av: Lovisa.

Spindeln : Det gör ingenting att du inte läste, eller ja, inte för att jag inte gillar att du läser, men du fattar x)



Haha, va kul me ditt mvg :d

haha, aa den är komisk ;'d

jasså, ja nu är jag osäker men lär nog rätt snart färga mörkbrunt :)

Jaa, alla är skitsnåla :O

Men desamma, vi hörs & tack för kommentaren , haha :)

2009-02-14 @ 00:04:43
URL: http://lovisas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0